№ 18 (2017)
Статті

КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

В. Г. Редько
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • компетентнісно орієнтоване навчання,
  • іноземні мови,
  • початкова школа

Як цитувати

Редько, В. Г. . (2017). КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ЛІНГВОДИДАКТИЧНИЙ АСПЕКТ. Проблеми сучасного підручника, (18), 178–191. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/325

Анотація

У статті автор визначає й обґрунтовує відповідно до компетентнісної парадигми дидактичні та методичні підходи до побудови змісту навчання іноземних мов учнів початкової школи, окреслює основні напрями його трансформації з позицій цілей, предметних і процесуальних особливостей сучасної шкільної іншомовної освіти, зокрема методів, способів і засобів оволодіння навчальним матеріалом, форм і видів контролю рівня його засвоєння. Охарактеризовані дидактичні та методичні підходи можуть слугувати підґрунтям для побудови компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів початкової школи. Розглядається також здатність молодших школярів виконувати компетентнісно орієнтовані види навчальної комунікативної діяльності відповідно до їхніх вікових і психофізіологічних особливостей і тенденцій розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти. Акцентовано, що формування іншомовної комунікативної компетентності учнів початкової школи охоплює декілька видів діяльності та забезпечується набуттям ними навчального досвіду відповідно до їхніх вікових можливостей, інтересів і потреб.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.