Опубліковано 30.12.2016
Ключові слова
- зміст,
- підручник,
- математика,
- вимоги
Як цитувати
Бурда, М. І. ., & Тарасенкова, Н. А. . (2016). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (17), 32–40. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/342
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті пропонуються загальні теоретичні та методичні вимоги до відбору навчальних текстів, системи задач і методичного апарату підручників з математики. Обґрунтовується, що дотримання наведених вимог і шляхів їх реалізації забезпечуватиме науковість, доступність, практико-орієнтовану спрямованість, цілісність змісту підручників і покращуватиме вироблення математичних та ключових компетентностей учнів.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.