№ 17 (2016)
Статті

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ

М. І. Бурда
Біографія
Н. А. Тарасенкова
Біографія

Опубліковано 30.12.2016

Ключові слова

  • зміст,
  • підручник,
  • математика,
  • вимоги

Як цитувати

Бурда, М. І. ., & Тарасенкова, Н. А. . (2016). ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (17), 32–40. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/342

Анотація

У статті пропонуються загальні теоретичні та методичні вимоги до відбору навчальних текстів, системи задач і методичного апарату підручників з математики. Обґрунтовується, що дотримання наведених вимог і шляхів їх реалізації забезпечуватиме науковість, доступність, практико-орієнтовану спрямованість, цілісність змісту підручників і покращуватиме вироблення математичних та ключових компетентностей учнів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.