№ 16 (2016)
Статті

СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З БЕЗПЕКИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ

С. А. Дикань
Біографія
О. А. Кодак
Біографія
Л. І. Маніна
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • тернарна знаннєва матриця,
  • інформаційні потоки,
  • ін- формаційні блоки,
  • перформативний текст,
  • особистісно орієнтований підхід

Як цитувати

Дикань, С. А. ., Кодак, О. А. ., & Маніна, Л. І. . (2016). СТВОРЕННЯ ПІДРУЧНИКІВ З БЕЗПЕКИ, ЩО РЕАЛІЗУЮТЬ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У НАВЧАННІ. Проблеми сучасного підручника, (16), 109–118. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/350

Анотація

Розглянуто концептуальний підхід до створення підручника, що реалізує в навчанні так звану тернарну матрицю, яка дає можливість учневі ефективно формувати знання і на їх основі створювати нові. Показано, що такі тернарні матриці дозволяють реалізувати трикоординатну модель сучасної освіти, що складається з процесів передачі предметних знань, соціалізації учня та його культурації. За допомогою трансформації традиційного дескриптивного тексту підручника в перформативний текст і формування з нього чотирьох інформаційних блоків автори створюють когнітивне середовище, в якому має місце синергетичне підсилення трьох взаємопов’язаних інформаційних потоків – научіння, соціалізації та культурації. У результаті досягається особистісно орієнтований підхід у навчанні та зростає ефективність засвоєння навчалього матеріалу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.