РОЛЬ ІНТЕРНЕТУ ТА ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ШКІЛ АЗЕРБАЙДЖАНУ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- школа,
- інформаційно-комунікаційні технології,
- учні,
- інформаційна культура,
- освітні проекти
- сайт,
- Інтернет,
- навчання ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) і різних педагогічних Інтернет-ресурсів. Доведено, що уважний, професійний і правильний підхід і раціональність використання ІКТ описується як вміння застосовувати найпростіший інструмент, адекватний задачі, з максимальним ефектом. За комунікативної цілісності це дає можливість розвивати в учнів інформаційну культуру. Приклади застосування ІКТ на уроках, а також участь в багатьох видах конкурсів і в різних міжнародних проектах дають змогу оцінити інформаційну культуру як важливу складову загальної культури.