Статті
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УРСР (40 – 80-ТІ РОКИ ХХ СТ.)
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- початкова освіта,
- початкова школа,
- теоретичні основи,
- програма,
- підручник
- зміст,
- структура,
- функції підручника,
- диференційований підхід ...Більше
Як цитувати
Бондар, Л. С. . (2014). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УРСР (40 – 80-ТІ РОКИ ХХ СТ.). Проблеми сучасного підручника, (14), 67–77. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/522
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано загальні проблеми створення підручників для початкової школи (40 – 80-ті роки ХХ ст.), визначено теоретичні засади та диференційований підхід їх побудови, розкрито питання удосконалення.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.