№ 14 (2014)
Статті

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УРСР (40 – 80-ТІ РОКИ ХХ СТ.)

Л. С. Бондар
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • початкова освіта,
  • початкова школа,
  • теоретичні основи,
  • програма,
  • підручник,
  • зміст,
  • структура,
  • функції підручника,
  • диференційований підхід
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Бондар, Л. С. . (2014). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ТА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ПОБУДОВИ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В УРСР (40 – 80-ТІ РОКИ ХХ СТ.). Проблеми сучасного підручника, (14), 67–77. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/522

Анотація

У статті проаналізовано загальні проблеми створення підручників для початкової школи (40 – 80-ті роки ХХ ст.), визначено теоретичні засади та диференційований підхід їх побудови, розкрито питання удосконалення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.