№ 14 (2014)
Статті

КОМПЛЕКСНА ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ

Л. В. Непорожня
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • педагогічна діагностика,
  • компетентнісний підхід,
  • ключові компетентності,
  • структура і зміст підручників з фізики,
  • основна школа

Як цитувати

Непорожня, Л. В. . (2014). КОМПЛЕКСНА ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 492–501. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/569

Анотація

У статті розглядаються науково-методичні засади організації та проведення комплексної педагогічної діагностики як основи формування ключових компетентностей засобами підручника з фізики для основної школи. Комплексна педагогічна діагностика, як елемент підручникотворення, передбачає визначення цілей навчально-виховного процесу та об’єктивний і однозначний контроль ступеня їх досягнення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.