Статті
КОМПЛЕКСНА ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- педагогічна діагностика,
- компетентнісний підхід,
- ключові компетентності,
- структура і зміст підручників з фізики,
- основна школа
Як цитувати
Непорожня, Л. В. . (2014). КОМПЛЕКСНА ПЕДАГОГІЧНА ДІАГНОСТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА З ФІЗИКИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 492–501. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/569
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядаються науково-методичні засади організації та проведення комплексної педагогічної діагностики як основи формування ключових компетентностей засобами підручника з фізики для основної школи. Комплексна педагогічна діагностика, як елемент підручникотворення, передбачає визначення цілей навчально-виховного процесу та об’єктивний і однозначний контроль ступеня їх досягнення.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.