No. 14 (2014)
Articles

ДО КОНЦЕПЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З МАТЕМАТИКИ

N. Matsko
Bio

Published 2014-06-01

Keywords

  • концепція,
  • підручник,
  • математичний зміст,
  • державні стандарти,
  • підручникотворення,
  • функції підручника,
  • компетентнісний підхід,
  • предметні й ключові компетентності,
  • інтеграція,
  • технологія,
  • термінологія
  • ...More
    Less

How to Cite

Matsko Н. Д. . (2014). ДО КОНЦЕПЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З МАТЕМАТИКИ. Problems of the Modern Textbook, (14), 417–425. Retrieved from https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/562

Abstract

У статті розглянуто концептуальні засади творення шкільного підручника з математики з врахуванням вікових особливостей і пізнавальних можливостей та інтересів учнів, психології мислительної діяльності навчально-виховного процесу, специфіки предмета, його мети, завдання і функції, вимоги чинних програм та Державних стандартів. Значна увага приділена механізмам реалізації у підручнику оновленого змісту математичної освіти, формуванню комунікативної, інформаційно-комунікаційної, проектно-технологічної компетентностей.

Downloads

Download data is not yet available.