Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- концепція,
- підручник,
- математичний зміст,
- державні стандарти,
- підручникотворення
- функції підручника,
- компетентнісний підхід,
- предметні й ключові компетентності,
- інтеграція,
- технологія,
- термінологія ...Більше
Як цитувати
Мацько, Н. Д. . (2014). ДО КОНЦЕПЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З МАТЕМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 417–425. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/562
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто концептуальні засади творення шкільного підручника з математики з врахуванням вікових особливостей і пізнавальних можливостей та інтересів учнів, психології мислительної діяльності навчально-виховного процесу, специфіки предмета, його мети, завдання і функції, вимоги чинних програм та Державних стандартів. Значна увага приділена механізмам реалізації у підручнику оновленого змісту математичної освіти, формуванню комунікативної, інформаційно-комунікаційної, проектно-технологічної компетентностей.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.