№ 14 (2014)
Статті

ДО КОНЦЕПЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З МАТЕМАТИКИ

Н. Д. Мацько
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • концепція,
  • підручник,
  • математичний зміст,
  • державні стандарти,
  • підручникотворення,
  • функції підручника,
  • компетентнісний підхід,
  • предметні й ключові компетентності,
  • інтеграція,
  • технологія,
  • термінологія
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Мацько, Н. Д. . (2014). ДО КОНЦЕПЦІЇ ШКІЛЬНОГО ПІДРУЧНИКА З МАТЕМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 417–425. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/562

Анотація

У статті розглянуто концептуальні засади творення шкільного підручника з математики з врахуванням вікових особливостей і пізнавальних можливостей та інтересів учнів, психології мислительної діяльності навчально-виховного процесу, специфіки предмета, його мети, завдання і функції, вимоги чинних програм та Державних стандартів. Значна увага приділена механізмам реалізації у підручнику оновленого змісту математичної освіти, формуванню комунікативної, інформаційно-комунікаційної, проектно-технологічної компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.