ВПРАВИ І ЗАВДАННЯ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ 2 КЛАСУ
Опубліковано 01.06.2016
Ключові слова
- текстотворчі уміння,
- навчання молодших школярів,
- українська мова,
- підручники з української мови
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті висвітлено результати аналізу вправ і завдань у чинних підручниках з української мови для шкіл з українською мовою навчання, які спрямовано на формування текстотворчих умінь учнів 2 класу. Окреслено дидактичні засади побудови системи завдань для ефективної роботи другокласників над створенням власних текстів (текстоцентричний, особистісно зорієнтований, діяльнісний підходи; принципи систематичності та наступності). Окреслено умови формування текстотворчих умінь учнів, які полягають у детальному аналізі текстів-зразків текстотворчої діяльності; самостійному виконанні кожним учнем завдань для формування текстотворчих умінь; забезпеченні індивідуалізації та диференціації навчання.