№ 16 (2016)
Статті

ВПРАВИ І ЗАВДАННЯ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ 2 КЛАСУ

Л. М. Шевчук
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • текстотворчі уміння,
  • навчання молодших школярів,
  • українська мова,
  • підручники з української мови

Як цитувати

Шевчук, Л. М. . (2016). ВПРАВИ І ЗАВДАННЯ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ 2 КЛАСУ. Проблеми сучасного підручника, (16), 473–481. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/436

Анотація

У статті висвітлено результати аналізу вправ і завдань у чинних підручниках з української мови для шкіл з українською мовою навчання, які спрямовано на формування текстотворчих умінь учнів 2 класу. Окреслено дидактичні засади побудови системи завдань для ефективної роботи другокласників над створенням власних текстів (текстоцентричний, особистісно зорієнтований, діяльнісний підходи; принципи систематичності та наступності). Окреслено умови формування текстотворчих умінь учнів, які полягають у детальному аналізі текстів-зразків текстотворчої діяльності; самостійному виконанні кожним учнем завдань для формування текстотворчих умінь; забезпеченні індивідуалізації та диференціації навчання. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.