Статті
Опубліковано 29.08.2022
Ключові слова
- шкільний підручник,
- навчальна книга,
- зміст освіти,
- суспільствознавча освіта,
- диференціація
Як цитувати
Гупан, Н. М. . (2022). ШКІЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ З ІСТОРІЇ В 40 – 50-ТІ РР. ХХ СТ.: ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ. Проблеми сучасного підручника, (13), 72–79. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/623
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються питання диференціації навчання засобами шкільного підручника з історії у 40 – 50-тих роках ХХ ст. Висвітлено зміни у вітчизняному підручникотворенні у контексті зрушень в освітній парадигмі. Досліджено напрями зовнішньої диференціації за віковими особливостями школярів і національними потребами учнів в УРСР.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.