№ 14 (2014)
Статті

ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ У ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ (40 – 50 ТІ РР. ХХ СТ.)

Н. М. Гупан
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • навчальна книга,
  • зміст освіти,
  • суспільствознавча освіта,
  • диференціація

Як цитувати

Гупан, Н. М. (2014). ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ У ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ (40 – 50 ТІ РР. ХХ СТ.). Проблеми сучасного підручника, (14), 181–188. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/534

Анотація

У статті розкриваються питання диференціації навчання засобами шкільного підручника з історії у 40-50 роках ХХ ст. Висвітлено зміни у вітчизняному підручникотворенні у контексті зрушень в освітній парадигмі. Досліджено напрями зовнішньої диференціації за віковими особливостями школярів і національними потребами учнів в УРСР.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.