Статті
Опубліковано 01.06.2014
Ключові слова
- шкільний підручник,
- навчальна книга,
- зміст освіти,
- суспільствознавча освіта,
- диференціація
Як цитувати
Гупан, Н. М. (2014). ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ У ЗМІСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З ІСТОРІЇ (40 – 50 ТІ РР. ХХ СТ.). Проблеми сучасного підручника, (14), 181–188. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/534
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються питання диференціації навчання засобами шкільного підручника з історії у 40-50 роках ХХ ст. Висвітлено зміни у вітчизняному підручникотворенні у контексті зрушень в освітній парадигмі. Досліджено напрями зовнішньої диференціації за віковими особливостями школярів і національними потребами учнів в УРСР.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.