№ 29 (2022)
Статті

Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану

Світлана Трубачева
Біографія
Оксана Мушка
Біографія
Юлія Люлькова
Біографія

Опубліковано 06.02.2023

Ключові слова

  • : навчальні компетентності,
  • освітня технологія,
  • електронні освітні ресурси

Як цитувати

Трубачева , С., Мушка , О., & Люлькова, . Ю. (2023). Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану. Проблеми сучасного підручника, (29), 202–207. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2022-29-202-207

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування навчальних компетентностей учнів засобами освітньої технології самостійного набуття знань. Обґрунтовано та представлено основні дидактичні принципи формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану. Висвітлено особливості впровадження освітньої технології самостійного набуття знань учнями, представлено основні етапи даної технології: підготовчий, організаційний, етап самостійної роботи, заключний етап. Акцентовано увагу на важливості використання цифрових освітніх ресурсів та інтерактивних цифрових освітніх платформ.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Биков, В. Ю. (2008). Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія. Київ: Атака.
  2. Савченко, О. Я. (2007). Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися. Початкова школа, 8, 1‒5.
  3. Топузов, О. М. (ред.). (2021). Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи. Аналітико-методичні матеріали. Київ: Педагогічна думка.
  4. Трубачева, С. Е., (2009). Роль шкільного підручника у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів. Проблеми сучасного підручника: Зб.наук.праць. Київ: Педагогічна думка, 9, 50‒58.
  5. Трубачева, С. Е., Мушка, О. В. (2020). Організаційно-педагогічні особливості проєктування дистанційної освіти в умовах карантину. Український педагогічний журнал, 3, 58−65.