Розвивальний потенціал case-study (кейс-технології) у формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти: до методичного інструментарію сучасного підручника Тетяна Алєксєєнко 5-13 PDF HTML
Індивідуалізація та диференціація навчання як засіб компенсації освітніх втрат учнів початкової школи Олена Барановська 14-23 PDF HTML
Виховний потенціал сучасного підручника фізики для закладів фахової передвищої освіти В’ячеслав Білецький 24-31 PDF HTML
Дидактичні функції сучасного підручника астрономії в умовах дистанційного навчання Микола Головко, Іван Крячко 43-51 PDF HTML
Методичні підходи до створення cистеми вправ і завдань для організації іншомовного ситуаційного спілкування учнів 5–6 класів Ігор Горошкін 52-60 PDF HTML
Потенціал підручників для розвитку наскрізних умінь (погляд учнівства) Антоніна Гривко 61-77 PDF HTML
Формування мовленнєвої компетентності «екологічна грамотність і здорове життя» у підручниках з англійської мови для старших класів Тетяна Дацька, Олена Голик 78-86 PDF HTML
Аналогія як дослідницький метод у підручниках громадянської та історичної освіти 5 класу Наталія Жидкова 87-98 PDF HTML
Аналіз підручників з кольорознавства Вищої школи будівництва й дизайну Баугауз Любов Ільницька 99-107 PDF HTML
Сучасний підручник і його роль в умовах змішаного навчання Олександр Малихін, Віра Рогова 117-124 PDF HTML
Оновлені програми з історії україни 2022: наративи, концепти, перспективи підручникотворення Юлія Малієнко, Олена Гурська 125-136 PDF HTML
Інформаційний та методичний потенціал фотографії як історичного джерела (на прикладі підручника «Досліджуємо історію і суспільство») Петро Мороз, Ірина Мороз 137-153 PDF HTML
Сучасний зарубіжний досвід оцінювання якості підручників географії для закладів загальної середньої освіти Світлана Науменко 154-171 PDF HTML
Психологічні аспекти педагогіки партнерської взаємодії в закладах освіти в підручнику для керівника Олена Онаць , Антоніна Данко 172-184 PDF HTML
Методичний апарат підручника української мови як передумова реалізації компетентнісного підходу до мовної освіти Оксана Петрук 185-193 PDF HTML
Використання медіатекстів у підручниках української літератури для 5‒6 класів нової української школи Олеся Слижук 194-201 PDF HTML
Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану Світлана Трубачева , Оксана Мушка , Юлія Люлькова 202-207 PDF HTML
Перспективний погляд чи look forward to на розвиток шкільної економічної освіти в Україні Олена Часнікова, Андрій Довгань 208-217 PDF HTML