№ 33 (2024)
Статті

ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 7 КЛАСІ ЛІЦЕЮ

Валентина Снєгірьова
Інститут педагогіки НАПН України
Біографія

Опубліковано 31.12.2024

Ключові слова

  • інтеграція,
  • текст,
  • читання,
  • підручник,
  • зарубіжна література

Як цитувати

Снєгірьова, В. (2024). ІНТЕГРОВАНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В 7 КЛАСІ ЛІЦЕЮ . Проблеми сучасного підручника, (33), 238–246. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2024-33-238-246

Анотація

Стаття розкриває основні аспекти інтегрованого підходу у вивченні зарубіжної літератури в 7 класі ліцею з позицій реалізації Державного стандарту базової середньої освіти (2020). Представлено колективну авторську модель читання, сприйняття та інтерпретації художнього тексту на основі інтеграції змісту і методів навчання у підручнику із зарубіжної літератури для 7 класу, спрямовану на опанування учнями та ученицями прийомів аналітичної і творчої діяльності, формування наскрізних умінь і ключових компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Горобченко, І. В., Снєгірьова, В. В., Каєнко, О.В., Бушакова, О. В. (2024). Зарубіжна література. 7 клас. Київ: Освіта. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740473
  2. Державний стандарт початкової освіти. (2018). Постанова Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF#Text
  3. Державний стандарт базової середньої освіти. (2020). Постанова Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 р. № 898. https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-deyaki-pitannyaderzhavnih-standartiv-povnoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i300920–898
  4. Луценко, І. О. (2012). Забезпечення міжпредметних зв’язків та інтеграції змісту навчання у професійній підготовці майбутнього вихователя. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського: Збірник наукових праць, 1, 254–257.
  5. Модельні навчальні програми для 7–9 класів Нової української школи. (2022). Мовно-літературна галузь. Зарубіжна література. https://mon.gov.ua/osvita-2/zagalna-serednya-osvita/osvitni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoi-ukrainskoi-shkoli
  6. Снєгірьова, В. В., Бушакова, О. В., Горобченко, І. В., Каєнко, О. В., (2023). Модельна програма «Зарубіжна література. 7–9 класи». https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735726
  7. Типова освітня програма. (2021). https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovoyiosvitnoyi-programi-dlya 5–9-klasiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti
  8. Derzhavnyi standart bazovoi serednoi osvity. (2020). Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 30 veresnia 2020 r. № 898. https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-deyaki-pitannyaderzhavnih-standartiv-povnoyi-zagalnoyi-serednoyi-osviti-i300920–898 (in Ukrainian).
  9. Derzhavnyi standart pochatkovoi osvity. (2018). Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy vid 21 liutoho 2018 r. № 87. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF#Text (in Ukrainian).
  10. Horobchenko, I. V., Sniehirova, V. V., Kaienko, O.V., Bushakova, O. V. (2024). Zarubizhna literatura. 7 klas. Kyiv: Osvita. https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/740473 (in Ukrainian).
  11. Lutsenko, I. O. (2012). Zabezpechennia mizhpredmetnykh zviazkiv ta intehratsii zmistu navchannia u profesiinii pidhotovtsi maibutnoho vykhovatelia. Naukovyi visnyk Mykolaivskoho derzhavnoho universytetu imeni V. O. Sukhomlynskoho: Zbirnyk naukovykh prats, 1, 254–257. (in Ukrainian).
  12. Modelni navchalni prohramy dlia 7–9 klasiv Novoi ukrainskoi shkoly. (2022). Movno-literaturna haluz. Zarubizhna literatura. https://mon.gov.ua/osvita-2/zagalna-serednya-osvita/osvitni-programi/modelni-navchalni-programi-dlya-5-9-klasiv-novoi-ukrainskoi-shkoli (in Ukrainian).
  13. Sniehirova, V. V., Bushakova, O. V., Horobchenko, I. V., Kaienko, O. V. (2023). Modelna prohrama «Zarubizhna literatura. 7–9 klasy». https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/735726 (in Ukrainian).
  14. Typova osvitnia prohrama. (2021). https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-tipovoyiosvitnoyi-programi-dlya 5–9-klasiv-zagalnoyi-serednoyi-osviti (in Ukrainian).