№ 19 (2017)
Статті

РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНИХ ЛІНІЙ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПІДРУЧНИКАХ З МАТЕМАТИКИ

М. І. Бурда
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • підручник,
  • математика,
  • вимоги,
  • ключові компетентності

Як цитувати

Бурда, М. І. . (2017). РЕАЛІЗАЦІЯ НАСКРІЗНИХ ЛІНІЙ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У ПІДРУЧНИКАХ З МАТЕМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (19), 22–28. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/264

Анотація

Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей потребує переорієнтації методичної системи навчання математики, яка передбачає посилення прикладної спрямованості змісту підручників. Автором пропонуються дидактичні та методичні вимоги до відбору навчальних текстів, системи задач і методичного апарату підручників з математики. Обґрунтовано, що дотримання наведених вимог та шляхів їх реалізації забезпечує прикладну спрямованість змісту підручників і покращує, тим самим, набуття учнями ключових компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.