№ 15 (2015)
Статті

СИСТЕМА ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ У КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПІДРУЧНИКУ ІСТОРІЇ

О. І. Пометун
Біографія

Опубліковано 30.12.2015

Ключові слова

  • підручник з історії,
  • пізнавальні завдання,
  • види,
  • функції,
  • система

Як цитувати

Пометун, О. І. . (2015). СИСТЕМА ПІЗНАВАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ У КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ПІДРУЧНИКУ ІСТОРІЇ. Проблеми сучасного підручника, (15), 186–197. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/496

Анотація

Важливим компонентом методичного апарату сучасного підручника є пізнавальні завдання, які супроводжують текстові та позатекстові компоненти структури навчальної книги з історії. Такі завдання різноманітні за змістом і цільовим призначенням. За умов запровадження у навчанні компетентнісного підходу пізнавальні завдання разом із функцією організації активної навчально-пізнавальної діяльності учнів, контролю і корекції результатів навчання мають стати інструментом формування предметної історичної компетентності учнів. Враховуючи різноманітність і багатофункціональність цієї складової методичного апарату підручника, пізнавальні завдання мають бути об’єднані у спеціальну систему, що забезпечить можливість вчителеві й учням оптимально використовувати їх дидактичний потенціал.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.