Пропедевтика фізичних знань у підручниках природознавчих курсів 5-го класу Дмитро Засєкін 45-61 PDF HTML
Врахування зарубіжного досвіду використання акварельної техніки у процесі вивчення курсу кольорознавства Любов Ільницька 62-70 PDF HTML
Система компетентнісно орієнтованих завдань прикладного змісту в шкільних підручниках фізики Юрій Мельник 71-79 PDF HTML
Створення шкільного підручника географії на засадах інтегрованого навчання Тетяна Назаренко 80-89 PDF HTML
Адаптація методів навчання української мови до умов воєнного часу Валентина Новосьолова 90-98 PDF HTML
Формування раціональних прийомів навчальної діяльності у процесі іншомовної підготовки в учнів 5–6 класів гімназій Олександр Пасічник 99-114 PDF HTML
Методологія створення інтегрованого курсу з історії та громадянської освіти для 5-го класу Олена Пометун, Нестор Гупан 115-132 PDF HTML
Цифровий опорний конспект уроку в контексті навчально-методичного забезпечення дистанційного навчання в умовах війни Дмитро Пузіков 133-144 PDF HTML
Деякі особливості укладання модульно-інтегрованого навчального підручника в контексті осучаснення освітнього середовища Тамара Пушкарьова 145-154 PDF HTML
Моделювання процесу формування в учнів закладів загальної середньої освіти міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності засобами мовленнєвих ситуацій Валерій Редько, Наталія Теличко 155-169 PDF HTML
Художній твір як предмет вивчення у підручнику «Зарубіжна література. 5 клас» Валентина Снєгірьова 170-176 PDF HTML
Методика реалізації змісту технологічної освіти в гімназії Анатолій Тарара 177-190 PDF (English) HTML (English)
Концепція підручників як складників дидактичної системи адаптаційного циклу навчання Олег Топузов, Тетяна Засєкіна 191-201 PDF HTML
Ключові компетентності в змісті підручника української літератури для 5 класу Нової української школи Таміла Яценко, Василь Пахаренко 202-211 PDF HTML
Практичні рекомендації щодо структурування методичного апарату навчального видання для інтегрованих курсів природничих наук Володимир Яценко 212-219 PDF HTML