№ 13 (2013)
Статті

ШКІЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ З ІСТОРІЇ В 40 – 50-ТІ РР. ХХ СТ.: ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ

Н. М. Гупан
Біографія

Опубліковано 29.08.2022

Ключові слова

  • шкільний підручник,
  • навчальна книга,
  • зміст освіти,
  • суспільствознавча освіта,
  • диференціація

Як цитувати

Гупан, Н. М. . (2022). ШКІЛЬНІ ПІДРУЧНИКИ З ІСТОРІЇ В 40 – 50-ТІ РР. ХХ СТ.: ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ ЗМІСТУ. Проблеми сучасного підручника, (13), 72–79. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/623

Анотація

У статті розкриваються питання диференціації навчання засобами шкільного підручника з історії у 40 – 50-тих роках ХХ ст. Висвітлено зміни у вітчизняному підручникотворенні у контексті зрушень в освітній парадигмі. Досліджено напрями зовнішньої диференціації за віковими особливостями школярів і національними потребами учнів в УРСР.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.