Опубліковано 30.12.2013
Ключові слова
- підручник,
- сучасні технології,
- зміст підручників,
- трудове навчання
Як цитувати
Бєлошицький, О. О. . (2013). ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми сучасного підручника, (13), 50–54. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/620
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкриваються функції підручника як засобу інформаційно-комунікативних технологій та як системи емпіричних і наукових знань які віддзеркалюють сукупність дидактично відібраних елементів розвитку сучасних технологій. Розглядаються критерії відбору та структурування змісту підручників і навчальних посібників з урахуванням специфіки трудового навчання.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.