№ 13 (2013)
Статті

ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

О. О. Бєлошицький
Біографія

Опубліковано 30.12.2013

Ключові слова

  • підручник,
  • сучасні технології,
  • зміст підручників,
  • трудове навчання

Як цитувати

Бєлошицький, О. О. . (2013). ПІДРУЧНИК ЯК ЗАСІБ ІНФОРМАЦІЙНО- КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Проблеми сучасного підручника, (13), 50–54. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/620

Анотація

У статті розкриваються функції підручника як засобу інформаційно-комунікативних технологій та як системи емпіричних і наукових знань які віддзеркалюють сукупність дидактично відібраних елементів розвитку сучасних технологій. Розглядаються критерії відбору та структурування змісту підручників і навчальних посібників з урахуванням специфіки трудового навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.