№ 20 (2018)
Статті

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКА БІОЛОГІЇ

Т. В. Коршевнюк
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • навчальний предмет біологія,
  • компетентнісний потенціал,
  • ключові компетентності,
  • підручник

Як цитувати

Коршевнюк, Т. В. . (2018). КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ПІДРУЧНИКА БІОЛОГІЇ. Проблеми сучасного підручника, (20), 194–203. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/221

Анотація

У статті розкрито можливості реалізації компетентнісного потенціалу навчального предмета на прикладі авторського підручника біології для учнів дев’ятих класів. Висвітлено методичні аспекти змісту цього підручника, які спрямовано на формування ключових компетентностей як прогнозованого навчального результату сучасної освіти. Наведено приклади рубрик і завдань комплексного характеру, що сприяють формуванню у дев’ятикласників ключових компетентностей у процесі навчання біології, а також завдань, виконання яких передбачає включення учнів в особистісно значущі для них
види діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.