Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- навчальний предмет біологія,
- компетентнісний потенціал,
- ключові компетентності,
- підручник
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розкрито можливості реалізації компетентнісного потенціалу навчального предмета на прикладі авторського підручника біології для учнів дев’ятих класів. Висвітлено методичні аспекти змісту цього підручника, які спрямовано на формування ключових компетентностей як прогнозованого навчального результату сучасної освіти. Наведено приклади рубрик і завдань комплексного характеру, що сприяють формуванню у дев’ятикласників ключових компетентностей у процесі навчання біології, а також завдань, виконання яких передбачає включення учнів в особистісно значущі для них
види діяльності.