Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- система,
- шкільна освіта,
- підручникотворення,
- навчальна програма
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглянуто деякі умови та стійкі закономірності життєдіяльності суспільства, що впливають на шкільну освіту у Франції, зокрема на систему її забезпечення підручниками. Проаналізовано тенденції розвитку системи підручникотворення у Франції, які діють на процес перебудови, що відбувається в шкільній освіті в цій країні. Подано погляди вітчизняних і зарубіжних аналітиків щодо ситуації, в якій опинялася шкільна освіта Франції. Вчені обговорюють сучасну роль держави в реформуванні системи освіти, надають практичні поради щодо подальших змін і деякі застереження. Здійснений аналіз праць французьких колег надає можливості навчитися на їхньому досвіді розв`язання проблем освіти й підручникотворення, які вони виявляли у процесі реформування системи шкільної освіти