№ 18 (2017)
Статті

ВІДОБРАЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ЛЮДИНИ В АВТОРСЬКИХ ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ

Н. Ю. Матяш
Біографія

Опубліковано 01.06.2017

Ключові слова

  • вивчення людини,
  • підручник з біології,
  • компетентнісний підхід,
  • ключові компетентності,
  • предметна компетентність

Як цитувати

Матяш, Н. Ю. . (2017). ВІДОБРАЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ ДО ВИВЧЕННЯ ЛЮДИНИ В АВТОРСЬКИХ ПІДРУЧНИКАХ З БІОЛОГІЇ. Проблеми сучасного підручника, (18), 88–95. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/315

Анотація

У статті порушено проблему реалізації компетентнісного підходу до вивчення людини в авторських підручниках з біології. Схарактеризовано методичні можливості авторських підручників з біології людини щодо формування предметної компетентності з урахуванням її компонентів (знаннєвого, діяльнісного та ціннісного) у поєднанні з такими ключовими компетентностями: уміння вчитися упродовж життя; комунікативна (спілкування рідною/державною мовою та іноземними мовами); здоров’язбережувальна,  або соціальна компетентність для здоров’я і добробуту; екологічна (екологічна безпека та сталий розвиток); громадянська відповідальність. Обґрунтовано потенціал авторських підручників з біології щодо застосування компетентнісного підходу до вивчення людини в умовах реалізації концепції «Нова українська школа: основи Стандарту освіти».

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.