Опубліковано 01.06.2017
Ключові слова
- вивчення людини,
- підручник з біології,
- компетентнісний підхід,
- ключові компетентності,
- предметна компетентність
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті порушено проблему реалізації компетентнісного підходу до вивчення людини в авторських підручниках з біології. Схарактеризовано методичні можливості авторських підручників з біології людини щодо формування предметної компетентності з урахуванням її компонентів (знаннєвого, діяльнісного та ціннісного) у поєднанні з такими ключовими компетентностями: уміння вчитися упродовж життя; комунікативна (спілкування рідною/державною мовою та іноземними мовами); здоров’язбережувальна, або соціальна компетентність для здоров’я і добробуту; екологічна (екологічна безпека та сталий розвиток); громадянська відповідальність. Обґрунтовано потенціал авторських підручників з біології щодо застосування компетентнісного підходу до вивчення людини в умовах реалізації концепції «Нова українська школа: основи Стандарту освіти».