№ 19 (2017)
Статті

ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ОЧИМА УЧНЯ, ВЧИТЕЛЯ Й НАУКОВЦЯ

К. Ю. Ладоня
Біографія
Л. В. Зеленова
Біографія
Г. У. Синьоока
Біографія

Опубліковано 30.12.2017

Ключові слова

  • компетентнісний підручник української мови,
  • зміст,
  • структура,
  • вимоги

Як цитувати

Ладоня, К. Ю. ., Зеленова, Л. В. ., & Синьоока, Г. У. . (2017). ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ОЧИМА УЧНЯ, ВЧИТЕЛЯ Й НАУКОВЦЯ. Проблеми сучасного підручника, (19), 158–166. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/278

Анотація

У статті проблеми сучасного підручника української мови розглянуто з позицій учня, вчителя і науковця. З‘ясовано, що саме подобається учням у підручниках, чим вони їх не задовольняють та яким бачать ідеальний сучасний підручник. Учителі висловлюють свою оцінку підручників, надають пропозиції щодо вдосконалення основного засобу навчання. У статті висвітлено сучасні наукові підходи до створення компетентнісно орієнтованих підручників української мови, розкрито їх функції, схарактеризовано принципи конструювання, обґрунтовано вимоги до змісту і структури підручника як ефективного засобу навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.