Опубліковано 30.12.2017
Ключові слова
- компетентнісний підручник української мови,
- зміст,
- структура,
- вимоги
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті проблеми сучасного підручника української мови розглянуто з позицій учня, вчителя і науковця. З‘ясовано, що саме подобається учням у підручниках, чим вони їх не задовольняють та яким бачать ідеальний сучасний підручник. Учителі висловлюють свою оцінку підручників, надають пропозиції щодо вдосконалення основного засобу навчання. У статті висвітлено сучасні наукові підходи до створення компетентнісно орієнтованих підручників української мови, розкрито їх функції, схарактеризовано принципи конструювання, обґрунтовано вимоги до змісту і структури підручника як ефективного засобу навчання.