№ 16 (2016)
Статті

ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

С. Е. Трубачева
Біографія

Опубліковано 01.06.2016

Ключові слова

  • підручник для основної школи,
  • компетентнісний підхід,
  • дидактичні особливості

Як цитувати

Трубачева, С. Е. . (2016). ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Проблеми сучасного підручника, (16), 424–432. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/432

Анотація

У статті розглянуто особливості змісту, структури та функцій компетентнісно орієнтованого підручника для основної школи, які повинні забезпечувати організацію активної пізнавальної діяльності учнів, залучення їх до навчання в освітньому інформаційному середовищі з використанням нових технологій. Систематизовано основні параметри, які характеризують діяльнісно-компетентнісну спрямованість підручника. Усі знання в підручнику повинні бути розкриті відповідно до сучасного рівня розвитку науки, техніки і культури на рівні, який враховує вікові особливості учнів, згідно з навчальною програмою, акцент на практичні результати, формування особистісного досвіду в процесі навчання та розвиток загальної здатності до навчання. Якісний підручник повинен характеризуватися доцільним відбором навчального матеріалу, оптимальними методами його презентації, організацією різних видів навчальної діяльності учнів, спрямованою на розвиток пізнавальних інтересів, формування універсальних навчальних результатів та освітніх компетентностей.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.