№ 21 (2018)
Статті

МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ І НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ

А. Цимбалару
Біографія

Опубліковано 30.12.2018

Ключові слова

  • зміст початкової освіти,
  • навчальний посібник,
  • підручник для початкової школи

Як цитувати

Цимбалару, А. (2018). МОДЕРНІЗАЦІЯ ПІДРУЧНИКІВ І НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА ЗАСАДАХ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ. Проблеми сучасного підручника, (21), 412–422. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-412-422

Анотація

У статті презентуються підходи до модернізації підручників для учнів початкової школи на засадах дитиноцентризму. Опис пропонованих підходів проілюстровано прикладами розробленого автором статті інтегрованого посібника-журналу для учнів 1 класу «На крилах успіху» (лист ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» від 07.08.2017 № 21.1/12-Г‑491). Стаття адресована вчителям, ученим, які проводять дослідження в сфері підручникотворення, викладачам вищих педагогічних закладів освіти та інститутів післядипломної педагогічної освіти, а також усім, кого зацікавить дана тема.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.