№ 14 (2014)
Статті

КОМПЕТЕНТНІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ

М. І. Бурда
Біографія

Опубліковано 01.06.2014

Ключові слова

  • зміст,
  • підручник з математики,
  • вимоги,
  • рівні навчання

Як цитувати

Бурда, М. І. . (2014). КОМПЕТЕНТНІСНА ОРІЄНТАЦІЯ ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ. Проблеми сучасного підручника, (14), 78–85. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/523

Анотація

Пропонуються загальні методичні вимоги до відбору змісту шкільних підручників з математики. Обґрунтовано, що визначені вимоги забезпечують компетентнісну орієнтацію змісту підручників.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.