Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- підручник,
- ключові компетентності
Як цитувати
Засєкіна, Т., & Тишковець, М. (2019). ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ПІДРУЧНИКА. Проблеми сучасного підручника, (22), 86–96. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-86-96
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті, на основі аналізу теорії підручникотворення й експертних висновків на рукописи підручників 11 класу, що брали участь у всеукраїнському конкурсі, досліджуються можливості й роль підручників у формуванні ключових компетентностей
здобувачів загальної середньої освіти. Пропонуються методи розв’язування проблеми формування ключових компетентностей учнів засобами підручника.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.