№ 22 (2019)
Статті

СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ДЕМОКРАТИЧНА МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА КОМПОНЕНТА ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ОСВІТИ

Людмила Калініна
Про автора
Наталія Лісова
Про автора

Опубліковано 01.06.2019

Ключові слова

  • державно-громадське управління,
  • партнерство,
  • законодавчі зміни,
  • взаємодія,
  • людина,
  • гідна довіри,
  • довірчо-партнерські засади
  • ...Більше
    Менше

Як цитувати

Калініна, Л., & Лісова, Н. (2019). СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ДЕМОКРАТИЧНА МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА КОМПОНЕНТА ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ОСВІТИ. Проблеми сучасного підручника, (22), 105–120. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-22-105-120

Анотація

У представленій статті акцентовано увагу на ролі прозорого управління як демократичного вектора розвитку інформаційного суспільства в країні, реформаційних змінах в освіті, формулі нової школи та довірчо-партнерських засадах. Наведено результати опитування репрезентативної вибірки керівників закладів освіти щодо необхідності
запровадження змін, виявлено форми громадської участі в розвитку сфери освіти та обґрунтовано практико-орієнтоване завдання для науки — розроблення та впровадження відкритих і демократичних моделей взаємодії суб’єктів державно-громадського управління.