СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК ДЕМОКРАТИЧНА МОДЕЛЬ ДЕРЖАВНО-ГРОМАДСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ ТА КОМПОНЕНТА ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ОСВІТИ
Опубліковано 01.06.2019
Ключові слова
- державно-громадське управління,
- партнерство,
- законодавчі зміни,
- взаємодія,
- людина
- гідна довіри,
- довірчо-партнерські засади ...Більше
Як цитувати
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У представленій статті акцентовано увагу на ролі прозорого управління як демократичного вектора розвитку інформаційного суспільства в країні, реформаційних змінах в освіті, формулі нової школи та довірчо-партнерських засадах. Наведено результати опитування репрезентативної вибірки керівників закладів освіти щодо необхідності
запровадження змін, виявлено форми громадської участі в розвитку сфери освіти та обґрунтовано практико-орієнтоване завдання для науки — розроблення та впровадження відкритих і демократичних моделей взаємодії суб’єктів державно-громадського управління.