№ 29 (2022)
Статті

Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану

Світлана Трубачева
Про автора
Оксана Мушка
Про автора
Юлія Люлькова
Про автора

Опубліковано 06.02.2023

Ключові слова

  • : навчальні компетентності,
  • освітня технологія,
  • електронні освітні ресурси

Як цитувати

Трубачева , С., Мушка , О., & Люлькова, . Ю. (2023). Дидактичні особливості формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану. Проблеми сучасного підручника, (29), 202–207. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2022-29-202-207

Анотація

Стаття присвячена проблемі формування навчальних компетентностей учнів засобами освітньої технології самостійного набуття знань. Обґрунтовано та представлено основні дидактичні принципи формування навчальної компетентності учнів в умовах цифровізації освітнього середовища закладу загальної середньої освіти під час воєнного стану. Висвітлено особливості впровадження освітньої технології самостійного набуття знань учнями, представлено основні етапи даної технології: підготовчий, організаційний, етап самостійної роботи, заключний етап. Акцентовано увагу на важливості використання цифрових освітніх ресурсів та інтерактивних цифрових освітніх платформ.

Посилання

  1. Биков, В. Ю. (2008). Моделі організаційних систем відкритої освіти: монографія. Київ: Атака.
  2. Савченко, О. Я. (2007). Виховання розумної особистості, яка вміє самостійно вчитися. Початкова школа, 8, 1‒5.
  3. Топузов, О. М. (ред.). (2021). Дистанційне навчання в умовах карантину: досвід та перспективи. Аналітико-методичні матеріали. Київ: Педагогічна думка.
  4. Трубачева, С. Е., (2009). Роль шкільного підручника у формуванні загальнонавчальних компетентностей учнів. Проблеми сучасного підручника: Зб.наук.праць. Київ: Педагогічна думка, 9, 50‒58.
  5. Трубачева, С. Е., Мушка, О. В. (2020). Організаційно-педагогічні особливості проєктування дистанційної освіти в умовах карантину. Український педагогічний журнал, 3, 58−65.