№ 28 (2022)
Статті

Особливості застосування геометричних фігур на практиці

Михайло Бурда
Біографія

Опубліковано 20.07.2022

Ключові слова

  • математика,
  • методика,
  • геометричні фігури,
  • задачі практичного змісту

Як цитувати

Бурда, М. (2022). Особливості застосування геометричних фігур на практиці. Проблеми сучасного підручника, (28), 18–25. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2022-28-18-25

Анотація

Вироблення вмінь застосовувати властивості геометричних фігур на практиці передбачає забезпечення оптимального співвідношення між прикладним і теоретичним компонентами в змісті навчання. Обґрунтовується необхідність збільшення в навчальному матеріалі підручника питомої ваги прикладного компонента, який сприятиме виробленню в учнів не лише суто геометричних умінь, а й умінь застосовувати знання в реальних практичних ситуаціях, під час вивчення інших шкільних предметів. Наводяться окремі особливості вироблення вмінь розв’язувати задачі практичного змісту, які ґрунтуються на врахуванні в навчанні етапів застосування математики на практиці.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Бурда, М. І. (2020). Зміст підручників з математики у контексті результатів дослідження PISA‑2018. Проблеми сучасного підручника, (24), 14–21. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-24-14-21.
  2. Бурда, М. І., Тарасенкова, Н. А., Васильєва, Д. В., & Вашуленко, О. П. (2018). Концепція математичної освіти 12-річної школи. Математика в рідній школі, (7–8), 2–8. https://lib.iitta.gov.ua/711990/1/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%BF%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B8.pdf.
  3. Васильєва, Д. В. (2018). Математичні задачі як засіб формування ключових компетентностей учнів. Проблеми сучасного підручника, (21), 83–91. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2018-21-83-91.
  4. Вашуленко, О. П., & Сердюк, Е. Г. (2019). Принципи добору системи вправ до підручника з геометрії для ліцею. Проблеми сучасного підручника, (23), 47–55, https://doi.org/10.32405/2411-1309-2019-23-47.
  5. Волошена, В. В. (2021). Дидактичні вимоги до компетентнісно-­орієнтованих задач в процесі навчання математики. Проблеми сучасного підручника, (27), 36–45. http://ipvid.org.ua/products/2021_2/Statti/5.pdf.
  6. Насадюк, Т. О. (2017). Особливості використання практико-­орієнтованих проектів під час навчання математики учнів 5-го класу. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, (3) 19, 51–57. https://fmf.npu.edu.ua/images/files/StorinkaVikladacha/Shkolnyi/1819/Chasopys_NPU_seria_3_vol_19.pdf.
  7. Прус, А., & Швець, В. (2007). Прикладна спрямованість стереометрії. 10–11 кл. Шкільний світ.
  8. Яковлєва, О. М., & Каплун, В. М. (2019). Аналіз завдань практичного змісту ЗНО з математики 2017–2019 років. Фізико-­математична освіта, (4) 22, 142–149. http://repository.sspu.edu.ua/handle/123456789/8514.