Опубліковано 01.06.2018
Ключові слова
- відповідальна поведінка,
- читанки,
- молодші школярі,
- вчинок
Як цитувати

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається проблема формування відповідальної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. Як засіб виховання використано читанки для шкільного навчання та позакласного читання. Автор зосереджує увагу на читанках 90-х р. р. ХХ ст. як кращих зразках у добірці творів виховного спрямування. У статті підкреслено важливість виховання почуття відповідальності у молодших школярів як особистісної якості. Зазначено взаємозалежність емоційної сфери дитини від навчальної літератури. Підкреслено важливість педагогічного сприяння у вихованні активної життєвої позиції через формування почуття відповідальності у молодших школярів.