№ 20 (2018)
Статті

ЧИТАНКИ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

О. О. Свйонтик
Біографія

Опубліковано 01.06.2018

Ключові слова

  • відповідальна поведінка,
  • читанки,
  • молодші школярі,
  • вчинок

Як цитувати

Свйонтик, О. О. . (2018). ЧИТАНКИ ЯК ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ПОЧУТТЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Проблеми сучасного підручника, (20), 406–415. вилучено із https://ipvid.org.ua/index.php/psp/article/view/244

Анотація

У статті розглядається проблема формування відповідальної поведінки у дітей молодшого шкільного віку. Як засіб виховання використано читанки для шкільного навчання та позакласного читання. Автор зосереджує увагу на читанках 90-х р. р. ХХ ст. як кращих зразках у добірці творів виховного спрямування. У статті підкреслено важливість виховання почуття відповідальності у молодших школярів як особистісної якості. Зазначено взаємозалежність емоційної сфери дитини від навчальної літератури. Підкреслено важливість педагогічного сприяння у вихованні активної життєвої позиції через формування почуття відповідальності у молодших школярів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.