Шляхи реалізації практико-орієнтованого навчання геометрії в гімназії відповідно до етапів вивчення математичних понять Вікторія Волошена 38-48 PDF HTML
Розвиток теорії і практики підручника фізики й астрономії в науковій спадщині професора О. І. Бугайова Микола Головко 49-61 PDF HTML
Принципи побудови системи вправ і завдань для формування механізмів іншомовного спілкування Ігор Горошкін 61-71 PDF HTML
Механізми формування досвіду читання французькою мовою учнів гімназії: до питання вправ і завдань Федір Довбищенко 96-108 PDF HTML
Діяльнісна функція підручника фізики для 7 класів закладів загальної середньої освіти Тетяна Засєкіна, Дмитро Засєкін 109-116 PDF HTML
Суб’єктна партнерська взаємодія у реалізації державно-громадського управління закладами загальної середньої освіти як інновація Олена Онаць 117-130 PDF HTML
Вимірювання втрат у навчанні молодших школярів математики засобами платформи Eduten Оксана Онопрієнко 131-140 PDF HTML
Рефлексивна позиція вчителя як чинник результативності досліджень навчальних досягнень молодших школярів Тетяна Павлова 141-152 PDF HTML
Посібник з навчання усного українського мовлення: методична проекція нових підходів до мовної освіти Оксана Петрук 153-160 PDF HTML
Підручник з інтегрованого курсу «досліджуємо історію і суспільство» як засіб розвитку критичного мислення учнів 5–6 класів Олена Пометун, Нестор Гупан 161-173 PDF HTML
Деякі особливості укладання сучасного підручника для закладів освіти сільської місцевості Тамара Пушкарьова, Марія Коваль-Мазюта, Олександр Гриценко 174-185 PDF HTML
Дидактико-методичні концепти конструювання змісту підручників арабської мови для ЗЗСО України: із досвіду роботи Валерій Редько, Олена Ахмад 186-200 PDF HTML
Аксіологічний підхід: реалізація у змісті навчального предмета «Основи правознавства» (9 клас) Лілія Рябовол 201-210 PDF HTML
Потенціал підручника «досліджуємо історію і суспільство» у формуванні екологічної компетентності учнів 6 класу Галина Сєрова 211-222 PDF HTML
«Зарубіжна література. 7–9 класи» як базовий предметний курс шкільної мовно-літературної освіти Валентина Снєгірьова 223-233 PDF HTML
Реалізація STEM-освіти й модернізація українського шкільного куррикулуму, як чинники покращання природничо-наукової грамотності учнів у ракурсі досягнення цілей PISA Олег Топузов, Людмила Калініна, Валентин Рогоза 241-257 PDF HTML
Формувальне оцінювання професійних компетентностей майбутніх учителів географії Олег Топузов, Любов Вішнікіна, Ліана Галушка 258-270 PDF (English) HTML (English)
Особливості діагностики та компенсації втрат у навчанні учнів засобами технології самостійного набуття знань з використанням електронних освітніх додатків Світлана Трубачева, Олексій Прохоренко , Людмила Калиш 271-279 PDF HTML
Підручник української літератури як засіб формування читацькоїграмотності учнів 5–6 класів Таміла Яценко, Олеся Слижук 280-288 PDF HTML
Реалізація компетентнісного потенціалу підручника з математики для учнів гімназії засобом системи вправ Ольга Вашуленко 289-297 PDF HTML