МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ СКЛАДОВИХ ІСТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ АНКЕТУВАННЯ ВЧИТЕЛІВ) О. І. Андрійчук 6-15 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ “РИТМІКА” ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ О. О. Бабяк 16-23 PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ВИМОГИ ДО ЗМІСТУ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ З МАТЕМАТИКИ М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова 32-40 PDF
ТЕСТИ ЯК ПОЛІФУНКЦІЙНИЙ ДИДАКТИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТАРІЙ У ЗМІСТІ НАВЧАЛЬНОЇ КНИГИ Г. О. Васьківська 50-60 PDF
ПІДРУЧНИК ГЕОГРАФІЇ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ ІНТЕГРОВАНИЙ ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ Л. П. Вішнікіна, О. М. Топузов 60-69 PDF
ЛЕКСИЧНА І ФРАЗЕОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК ПРОВІДНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ЛІНГВОДИДАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ М. М. Греб 91-101 PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ДІЄСЛОВО В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ Г. В. Грибань 102-109 PDF
ПСИХОЛІНГВІСТИКА ПРАВОПИСУ У КОНТЕКСТІ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ Е. А. Данілавічютє 109-122 PDF
УКЛАДАННЯ ПІДРУЧНИКА З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ НА ОСНОВІ КОРПУСУ І. П. Ділай, М. П. Ділай 123-131 PDF
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПОНЯТТЯ РОЗДІЛУ “ЕЛЕКТРОДИНАМІКА” В ПІДРУЧНИКУ ФІЗИКИ ПРОФІЛЬНОГО РІВНЯ Д. О. Засєкін 131-142 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ ПСИХОЛІНГВІСТИЧНОГО ПІДХОДУ ДО РОЗРОБКИ ПІДРУЧНИКА “ЧИТАНКА” ДЛЯ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ В. М. Ільяна, О. О. Аркадьєва 143-150 PDF
РОЗВИТОК УПРАВЛІНСЬКОГО ПІДРОЗДІЛУ В ІНСТИТУТІ ПЕДАГОГІКИ НАПН УКРАЇНИ В ЗМІСТІ ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА Г. М. Калініна 150-162 PDF
УПРАВЛІННЯ ЯК ЗАГАЛЬНОНАУКОВИЙ ФЕНОМЕН І ЗМІСТОВА КОМПОНЕНТА ПІДРУЧНИКА ДЛЯ КЕРІВНИКА ОСВІТИ Л. М. Калініна, Г. М. Калініна 163-182 PDF
РОЗРОБКА ПРОГРАМИ КОРЕКЦІЇ РОЗВИТКУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ: ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВА СФЕРА Т. М. Костенко 192-199 PDF
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПТНЗ О. А. Кривильова 200-208 PDF
ЗМІСТ ПСИХОКОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ І. П. Логвінова 209-217 PDF
РОБОЧИЙ ЗОШИТ З ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ ЯК РЕСУРС ФОРМУВАННЯ ДОСВІДУ ЧИТАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ В. О. Мартиненко 218-231 PDF
СИСТЕМА ВПРАВ СУЧАСНОГО ПІДРУЧНИКА ФІЗИКИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ Ю. С. Мельник 231-240 PDF
ВИКОРИСТАННЯ КАРИКАТУР В ШКІЛЬНОМУ ПІДРУЧНИКУ ВСЕСВІТНЬОЇ ІСТОРІЇ (МЕТОДИКА РОБОТИ В УМОВАХ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ) П. В. Мороз 241-257 PDF
КРАЇНОЗНАВЧІ ПОНЯТТЯ В ПІДРУЧНИКАХ З ГЕОГРАФІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ Т. Г. Назаренко 267-279 PDF
ПІДРУЧНИК УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 8-го КЛАСУ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНО КОМПЕТЕНТНОГО УЧНЯ В. І. Новосьолова 287-298 PDF
РЕАЛІЗАЦІЯ СУЧАСНИХ МОВОЗНАВЧИХ ТЕНДЕНЦІЙ У ЗМІСТІ СЕРТИФІКАЦІЙНИХ РОБІТ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ У ФОРМАТІ ЗНО-2016: НОРМАТИВНИЙ АСПЕКТ С. А. Омельчук 312-329 PDF
Раціоналізація змісту чинної навчальної програми з англійської мови для основної школи: мовний аспект О. С. Пасічник 329-341 PDF
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО РОЗРОБЛЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО КОМПЛЕКТУ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ М. І. Піддячий 357-367 PDF
МОЖЛИВОСТІ ШКІЛЬНИХ ПІДРУЧНИКІВ ІСТОРІЇ У ФОРМУВАННІ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ (НА ПРИКЛАДІ ПІДРУЧНИКА О. І. ПОМЕТУН, Ю. Б. МАЛІЄНКО “ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ”, 7 КЛАС) І. В. Побєдаш 367-377 PDF
АВТЕНТИЧНИЙ ТЕКСТ ЯК ОСНОВНИЙ СТРУКТУРНИЙ КОМПОНЕНТ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНОЇ ШКОЛИ (на прикладі навчального посібника “Culture and Art of Great Britain”) Т. К. Полонська 377-388 PDF
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОРЕКЦІЇ ДИЗОРФОГРАФІЇ В УЧНІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ З. С. Пригода 403-411 PDF
ПРОЦЕС ПІДРУЧНИКОТВОРЕННЯ З ЧИТАННЯ (ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ) В УМОВАХ ДЕРЖАВНОГО СУВЕРЕНІТЕТУ УКРАЇНИ О. Я. Савченко 419-433 PDF
АДАПТАЦІЯ ТА ПІДГОТОВКА ДО ВИДАННЯ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГЛИБОКИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ Г. П. Серпутько 443-454 PDF
ПРИНЦИПИ РОЗРОБКИ ЗМІСТУ НАВЧАЛЬНИХ ПОСІБНИКІВ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН Н. Л. Сосницька 454-465 PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-СУСПІЛЬСТВОЗНАВЦЯ А. М. Старєва 466-475 PDF
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗРОБЛЕННЯ ПІДРУЧНИКА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ Л. І. Трофименко 475-484 PDF
ВИМОГИ ДО ДРУКОВАНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ С. В. Федоренко, М. І. Федоренко 485-493 PDF
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІКУМІВ (КОЛЕДЖІВ) У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЛІНІЙНОЇ АЛГЕБРИ ТА АНАЛІТИЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ Л. Д. Харламова 493-501 PDF
ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ТА ЇХ ВИМІРЮВАННЯ В УЧНІВ 5-6 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ Т. П. Хорошковська 501-512 PDF
ПРОЕКТУВАННЯ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКА З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ УЧНІВ ПІДГОТОВЧОГО КЛАСУ З РОЗУМОВОЮ ВІДСТАЛІСТЮ О. В. Чеботарьова 512-519 PDF
ВПРАВИ І ЗАВДАННЯ У ПІДРУЧНИКАХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ТЕКСТОТВОРЧИХ УМІНЬ УЧНІВ 3–4 КЛАСІВ Л. М. Шевчук 520-529 PDF
ДИЗАЙН НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ДО НАВЧАННЯ Г. М. Шкарупа 529-543 PDF